top of page

Невже то ти заснула?

Поля її вільні, повільно затихли

І не шуміло більше колосся

Тільки луною вільно неслося

Душа якій покою не дали.

І втома заслоняє очі

Сліпнуть від утоми вони

Тіло дуже спати хоче

Але душі покою не знайти.

Ти так красива і велика!

Ти виховала й виносила мене

Моїх батьків які мене, це не мине

Моя рідна ненька Україна

Незламана ворогом ніколи

Не відступила ти ні на крок

Ти вільна в серці як у тому полі

Вітром носила, до безкраїх зірок.

Скажи синам своїм забути

Забути про війну,

"Війна вас повбивати зможе"

Бо — за неньку, доки я живу!.

Життя спостерігають очі

Біля мене воно йде

Рука схопити хоче

Але серце не дає.

Закриваю тихо очі

Серце перестає биття

Жити я дуже хочу

Але війна забирає життя.
























 

Читайте первыми здесь: yapishu.net/user/sorito_panko

Также вступайте в наше сообщество Вконтакте: vk.com/philosophymoderntimes

Или на Фейсбук: facebook.com/SoritoPan.ko

Пишите свои мысли в телеграмм канал: telegram.org/#/im?p=@fienvi

1 просмотр0 комментариев

Похожие посты

Смотреть все
bottom of page